Re: klopot z ABIT BX 133

Autor: Sajon (sajon_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 13:02:40 MET DST

Użytkownik "Outsidre" <elite_at_positive.net.pl> napisał w wiadomości

> Kiedys uwazalem Abita za porzadna firme ale teraz wieszam na nim same psy.
Masz prawo do własnego zdania, ale ja się z nim nie zgadzam.

> Mam problem z plyta ABIT BX-133 gdyz po zainstalowaniu sterownikow od Hot
> Rod 100 HPT 370 po krotkiej chwili Windows 98 nie chce juz startowac tylko
> pisze ze wystapil blad ochrony i nie moze zainicjalizowac jakiegos tam
> VCOMM'a. Proba wylaczenia sterownikow od HPT i podlaczenia dysku pod
klasyka
> nic nie daje bo komunikat nadal sie powtarza.
Może zmana sterowników, by pomogła. A tak na marginesie to mam BX133 i
zainstalowaną Winde 98 i 2000 i nie problemów.

> Podobnie jak juz chodzi to pojawia sie problem z SB Live + wspomniany Abit
> zamiast normalnego glosu slychac tylko piski w glosnikach ala ZX Spectrum.
Dziwne z moich głośników (podłączonych do SBLive! +wspomniany Abit) "leci"
przecudna muzyczka....bez trzasków itp.

Może problem tkwi gdześ indziej?

Pozdrowionka
Sajon