Re: P³yta ECS K7VZA kto ma ?

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 11:56:56 MET DST

Ciach

czesc

> Z³o¿y³em peceta na takiej p³ycie i mam problemy z kontrolerem IDE
> w momencie gdy pod³±czone s± wszystkie cztery urz±dzenia.
> primary : dwa dyski Fujitsu
> secondary : ZIP-ATAPI , CD-ROM
> W win2000 zaraz na pocz±tku bootowania pojawia siê komunikat

Mialem podobne klopoty i na VIA i na Intelu, okazalo sie w 1 przyp. ze to
winien RAM, a przy BX po prostu ZIP gryzl sie z CD, mam NEC oem, pomoglo
wachlowanie zwirkami w ZIPie , dziala stabilnie ( 100 % u mnie Abit BE6 II )
second chanel, CD master ,ZIP slave - ale na 2 pozycji, w tych NECach mozna
ustawic M/S dwojako.
Ale i tak najczesciej gdy wiem ze zip nie bedzie potrzebny, to jest on po
prostu odlaczony.Co do wplywu ZIPa na wydajnosc sys. byla zreszta kiedys
ciekawa dyskusja.