Re: Plyta+Cpu -czyzby rupiec

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 11:58:53 MET DST

> W2000 wymaga odrobiny myslenia przy konfiguracji i uzytkowaniu

nie tylko win2k - kazdy system, wogole uzytkowanie komputera

> Ja tam mam zazwyczaj 30-50 mega swapa , szybki dysk to i nie mieli zbytnio

dla tych 64MB RAM masz tylko 50MB swap? gratuluje, ale czy poza
uruchomieniem systemu robisz cos na nim?
w tym momencie (jak pisze te slowa) mam zajetych 130MB zasobow (z czego kolo
30 MB zajmuje sam outlook, a 13 MB okienko explorera)
i ty mowisz, ze jak kupie szybki dysk to mi nawet swapem nie zamieli?

czysty system po starcie zajmuje mi kolo 50MB (z wylaczonymi niepotrzebnymi
servisami)
jak doinstaluje kilka smieci, na dzien dobry mam kolo 80-85MB.
dla twoich ustawien nie odpalilbym outlooka, bo by mi brak pamieci wyskoczyl
(taki blad mialem, btw, wczoraj - 192MB RAM, 288MB swap - brak pamieci przy
zabawie z 25MB *.bmp w paincie i odpalonymi 2 oknami worda + kilka innych
uslug)

jesli mimo wszystko system dziala ci stabilnie i nie masz problemow przy
pracy na nim, to wyrazy mojego uznania

raku