Re: Płyta ECS K7VZA kto ma ?

Autor: Roman Rogóż (r.rogoz_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 08:10:54 MET DST

Plain napisał(a):

> Ciach
>
> czesc

> Mialem podobne klopoty i na VIA i na Intelu, okazalo sie w 1 przyp. ze to
> winien RAM, a przy BX po prostu ZIP gryzl sie z CD, mam NEC oem, pomoglo
> wachlowanie zwirkami w ZIPie , dziala stabilnie ( 100 % u mnie Abit BE6 II )
> second chanel, CD master ,ZIP slave - ale na 2 pozycji, w tych NECach mozna
> ustawic M/S dwojako.
> Ale i tak najczesciej gdy wiem ze zip nie bedzie potrzebny, to jest on po
> prostu odlaczony.Co do wplywu ZIPa na wydajnosc sys. byla zreszta kiedys
> [...]

Co do ZIPa to jest IOmega i nie bardzo jest tam co ustawiać master/slave
Bios jest najnowszy z ecs.co.tw (revizja płyty 1.0 )
zawiozłem go do servisu na gwarancję i niech się martwią.
Mam podejrzenia ze to dysk Fujitsu 10GB gryzie się z tą płytą
Autodetekcja zawsze go ustawia w trybie LARGE a nie LBA ,raczej nie
powinno tak być.
Pożyczyłem "na chwilę Maxtora z zainstalowanym systemem i działał OK.
Zobaczymy co specgrupa w servisie orzeknie.

Roman Rogóż