Re: PIII 850 zawiesza kompa z przegrzania ??????????????

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Fri 18 May 2001 - 00:19:24 MET DST

> Wiecie co, to jakas paranoja !! Moj Celer 366 podkrecam
> na 550 i jest tylko cieply, a tu zlom nawet na nominalnej
> czestotliwosci nie dziala jak nalezy wiec o podkrecaniu
> moge zapomniec. No co jest z tym ?

sprawdz czy dobrze przylega radiator,
uzyles pasty temroprzewodzacej?

> A tak poza konkursem to moze ktos mi powie czemu
> PIII ma taka "ogromna" powierzchnie pod radiatory ?
> Przeciez to nie jest nawet 1cm2!!!!! W porownaniu do
> celeronow to sie moze zchowac. Jak proc ma przekazac
> cieplo jezeli radiator nie ma do czego przylegac ???

twoj celek 366 mial wieksza powierzchnie jadra bo byl
wykonany w starszej technologii, nowe celki
od 533 FCPGA maja taka sama pow. jak ten twoj P3,
ale w niczym to nie przeszkadza, dobrze zalozony
radiator odprowadzi tyle ciepla ile trzeba.

--
Karol,   ICQ# 75033121
"Down with the sickness" - Disturbed