Re: PIII 850 zawiesza kompa z przegrzania ??????????????

Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 00:28:22 MET DST

Użytkownik AnTyCh <antychryst_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e1iqa$4ca$1_at_news.tpi.pl...

> sprawdz czy dobrze przylega radiator,
> uzyles pasty temroprzewodzacej?

jasne ze mam paste. W zasadzie to nie osiaga on jakis strasznych temperatur.
Bo chyba nawet 60*C to nie tragedia. Tylko dlaczego on mi wiesza kompa
??????

> twoj celek 366 mial wieksza powierzchnie jadra bo byl
> wykonany w starszej technologii, nowe celki
> od 533 FCPGA maja taka sama pow. jak ten twoj P3,
> ale w niczym to nie przeszkadza, dobrze zalozony
> radiator odprowadzi tyle ciepla ile trzeba.

No nie powiedzialbym. Wieksza powierzchnia odprowadzi
wiecej ciepla w tym samym czasie.