Re: what about AMD K6-2 350 @ ......?

Autor: Mark (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 12:37:44 MET DST

Pjotr wrote:

> witanko ;))
> chcialbym dostac jakies info na temat tego, ile mozna wycisnac jeszcze z
> mojego procesora (jak w temacie). Slyszalem, ze amd - ki ustawione normalnie
> zgodnie z zaleceniamia producenta chodza i tak na maksimum swoich
> mozliwosci. Czy na prawde nic nie da sie z niego wydobyc wiecej? A moje
> pytanie jest zwiazane z filmikami w DivX;). Wiem, ze DivX na amd z serii
> k6-2 chodza bardzo slabo, u mnie np. musze jakis filmik dreczyc piec - szesc
> godzin VirtualDubem na 430x2xx zeby dalo sie ogladac, bo tak to leci klata
> [...]

Ja mam K6-2 350 AFR z jadrem CXT
Od poltora roku chodzi na 400 (4x100) przy 2,3V. Kilka miesiecy
chodzil nawet na 428 (4,5x95) przy 2,6V ale stwierdzilem
ze wydajnosc prawie taka sama jak 4x100, a grzal sie duzo bardziej.
Probowalem tez na 450 przy 2,7V, ale nie byl stabilny.
Dziwia mnie twoje klopoty z DivX, bo u mnie wszystko chodzi
bez problemow, nawet gdy mialem wczesniej VirgeDX 4MB.
Zmniejszam rozdzielczosc do 800x600 i jedynie przy bardzo
szybkich sekwencjach zdarzaja sie szarpniecia obrazu.
A obejrzalem juz kilkadziesiat filmow, wiec to nie przypadek.
Trudno mi podac jakas gotowa recepte na sukces, mozesz
probowac z roznymi ustawieniami biosu lub tweakowaniem windowsow..

Pozdrawiam
Marek