Re: PLUSTEK UT12 a UT24

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 13:39:00 MET DST

Użytkownik "Mcmarti" <mcmarti_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Używam Plustek-a UT12 od 2 lat i jestem bardzo z niego zadowolony...
[...]
> Przystawka jest też OK... zrobiłem już 3 albumy na CD z negatywów i nie
> widzę różnicy w jakości ze zdjęciami z zakładu fotograficznego ...

niestety moj plustek i wiele, wiele innych egzemplarzy wywala na skanach z
przystawka pionowe pasy; da sie latwo zauwazyc, ze lewa i prawa czesc ma
zupelnie inne nasycenia koloroooof; trudno zmusic skaner do wspolpracy w
trybie 48bit i cdrw9; o ile jezeli klatka jest w miare roznorodnie
naswietlona, to jeszcze to nie razi, ale jednolite powierzchnie sa oddane
tragicznie;

> Polecam wszystkim ten model Plustek-a, dwóch kumpli się skusiło i są
> zadowoleni...

warto przemyslec bardzo dokladnie ten zakup;

> a może po prostu weź kredki i sobie rodzinę narysuj sam jak ci zdjęcia nie
> wychodzą... może coś te twoje obrazy będą warte za 1000 lat....

lubie bardzo takie niegrzeczne teksty dolaczane na koncu wiadomosci;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem