Re: PLUSTEK UT12 a UT24

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 09:56:00 MET DST

Ale pierdoły...... a może nie wyłączyłeś blokady w skanerze... :-))))))))))

Używam Plustek-a UT12 od 2 lat i jestem bardzo z niego zadowolony...
Jakość skanów jest na tyle czysta i wierna w kolorach i odcieniach że nie
muszę ich później godzinę obrabiać kontrastami czy innymi filtrami do
ostrości i dostrajania nasycenia barw. Skaner skanuje szybko i nie ma
żadnych przebarwień...
Przystawka jest też OK... zrobiłem już 3 albumy na CD z negatywów i nie
widzę różnicy w jakości ze zdjęciami z zakładu fotograficznego ...

Polecam wszystkim ten model Plustek-a, dwóch kumpli się skusiło i są
zadowoleni...

Więc .... o co ci chodzi... może sam wymyślisz coś co wg ciebie jest
dokładniejsze ( mówię o granicy cenowej do 700 zeta za skaner z przystawką
do slajdów)...
a może po prostu weź kredki i sobie rodzinę narysuj sam jak ci zdjęcia nie
wychodzą... może coś te twoje obrazy będą warte za 1000 lat....

Pozdrawiam
@lf@