Re: PLUSTEK UT12 a UT24

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 17:33:20 MET DST

> Czy jest duza roznica w jakosci kolorowych skanow np. negatywow
> miedzy skanerami UT12 i UT24? Z danych technicznych wynika, ze skanery te
> roznia sie rozdzielczosci optyczna (czy wykorzysta sie 2400x1200 dpi? w
> UT24) i rozmiarem bufora pamieci. Poza tym wszystko to samo.
> Dzieki za odpowiedz.

w ostatnim numerze PC World jest test skanerow, plusteki wypadly zle.

Mialem kiedys UT12 teraz mam Agfe 1236U + przystawke TPO z ktorej jestem
bardzo zadowolony, jakosc skanow duzo, duzo lepsza niz plusteka.
poczytaj grupy pl.comp.grafika, pl.com.dtp, albo pl.rec.foto, podobne
tematy przewijaja sie tam bardzo czesto,

pozdrawiam i proponuje dobrze sie zastanowic czy warto 'wyrzucac' pieniadze
na plusteka:)

Krzysiek