Pluginy do BrogTV pro

Autor: D.K. (DariuszKleina_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 12:35:13 MET DST

Cze !!!

Wlasnie zastanawiam sie nad zakupem w/w programu. Jednak w wersji trial
zaskoczyly mnie 2 sprawy. Brak mozliwosci rozkodowania programow w
Nagravision, softcrypt-cie, i videocrypc-ie. Sa moze jakies pluginy do
nowego Borga zalatwiajace ta sprawe ?. (W poprzedniej wersji BorgTV 2.55
bylo to dostepne pod klaw. f7).

Ps. Z gory dzieki za odpowiedz.
Ps2. Sa moze jakies polekie strony poswiecone programom MoreTV i
MultiDecoder ? Chodzi mi glownie o konfiguracje (opis parametrow).