Re: Jaki Celer wsadzic na BH6?

Autor: Wozik (wozik_at_thor.intercafe.com.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 11:30:40 MET DST

"Tomasz Sz." <removeit_tomek_sz_at_interia.pl> pisze

> w czwatrej lini mialo byc chyba 100 * 8.5 = 850 ;)

dobrze prawisz

> a o tym to mi nic nie bylo wiadomo
> zasugerowalem sie 566 gdyz z wlasnego doswiadczenia wiem ze to wlasnie
> ten
> dawal i daje sie podkrecac bez problemow
> mozesz cos wiecej o tym "fabrycznie zwolnionym" napisac?

Wiele firm wypuszcza sprzęt, który okazuje się być sprzętem lepszym niż
producent wskazuje. Vide nagrywarki z chipem do BURN-Proofa, których BIOS
nie umożliwia używania BF, dopóki go nie zupdate'ujesz. Tak samo Intel
wypuścił Celerona 533, który praktycznie jest 800 ze 100 MHz FSB. Jak jest
w praktyce, tego nie wiem, niech się odezwą podkręcacze 533. To samo z
AMD, Athlona 1,4 GHz nie było na rynku, a modele (nie pamiętam które) bez
problemu kręciły się do 1,4 i stabilnie działały.

Takich rzeczy na rynku jest masa!

--
wozik_at_thor.intercafe.com.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb