karty dzwiekowe kilka pytan

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 20:42:04 MET DST

czesc;

1) czy jezeli aktualnie mi odtwarzanie via directX w winampie tnie, to jak
zmienie karte z isa16bit na pciPnP istnieje szansa, ze mi przestanie ciac;
2) czy dwie karty dzwiekowe pciPnP beda poprawanie dzialaly w
windowsach98/2k? mam spiryta a karta, ktora chce kupic nie obsluzy mi
wieloscieszkowego nagrywania - z modemu jak telefonu;
3) czy problemy typu: slysze jak ruszam myszom; slysze jak drukarka
drukuje - czyli konflikty sprzetowe nie zglaszane przez windows moga sie
zdarzyc/musza sie zdarzyc? zauwazylem, ze to czesty problem;
4) czy zlacze karty moze byc uszkodzone przez line-out modemu; uzywam mojej
karty caly czas - mapuje przez nia radio ;)))))) i zauwazylem, ze mi bardzo
scichlo wejscie, do ktorego mialem fizycznie podlaczonego spiryta; teraz
nawet z mikrofonu nic nie mozna nagrac ;)))))))) w gre wchodzi problem z
opisem przez zoltrixa tego zlacza ==== ciagle mi buczy na nim, cokolwiek bym
tam nie podlaczyc /np. sluchawki/ nawet jak modem odciety od telefonu;
5) troche OT: czy moge zaserwowac sobie po LAN realAudio? za darmo ;))))
tzn. mam kompa i chce na innym slyszec, co generuje na line-out jego karta
dzwiekowa; mysle o przechwyceniu tego na 'serwerze' i zapodaniu jako
realAudio; albo jak inaczej; w srodowisku win9x;

karty beda pracowac na Apollo /bardzo starym/;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem