Re: TPSA - protest

Autor: Piotr Mach (pmach_at_go2.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 20:44:00 MET DST

Tomasz Sz. wrote:

> z czego tu sie cieszyc, ta usluga pada na pysk
> ciekawe jaki masz transfer na tym sdi 2 a moze 3k ....???
> no chyba ze jeszcze nie, to za rok na pewno juz taki bedziesz mial
> tpsa pakuje wszystko w jedne lacza, az sie zwyczajnie w swiecie
> zapychaja

Mam transfer w .pl rzedu 10-12 kb praktycznie ze wszystkich .pl
i jestem wrecz zaszokowany szybkoscia :)
Za to zagraniczne chodza raczej slabo a czesc praktycznie nie chodzi
po wpisaniu proxy sie poprawia czasami

Ale mnie nieco przestraszyles tym ze to zapychaja
Jestem jednak spokojny bo za pare miesiecy dialog polozy mi kabel :)
Na szczescie zdazylem na SDI zanim wprowadzili Neostrade
bo to dopiero jest shit (2 razy drozszy i bez mozliwosci udostepniania
ciekawe kto to kupi? ).