Re: MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 10:51:24 MET DST


Aha Koleś, który czyta ze mną liste wpadł na pewien dowcipny pomysł jak zmusić typów do
poszanowania elementarnych praw klienta. Idź do sklepu z odpowiednio ubranym kolesiem
poproś o rozmowę z właścicelem i przedstaw kumpla jako Twojego przedstawiciela
prawnego. Potem zapodaj coś w tym stylu, że przyszedłeś ustalić termin definitywnego
załatwienia reklamacji niesprawnego sprzętu np "jeżeli w ciągu tygodnie nie otrzymam
sprawnego sprzętu lub zwrotu gotówki to resztę spraw będzie szanowny Pan załatwiać z
moim prawnikiem" można też zapodać jakiś tekst o pokryciu strat wynikłych z opiszałości
i niekompetencji serwisu. Gwarantuje, że gostek narobi w spodenki. A w każdym bądź razie
mocno sie zastanowi zanim Cię oleje.
Pozdrawiam MACIEK



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:03:28 MET DST