Re: MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 10:38:09 MET DST

> no to wam powiem jeszcze cos - jak poprosilem goscia o jakis papierek,
> ze moja plyta zostala wymieniona (nie wspominajac juz o tych wiatrakach)
> - to gosc z serwisu stwierdzil, ze nie bedzie mi to potrzebne, a do
> gwarancji sie tego nie wpisuje .........

Taa a jak Ci się będzie dalej kaszaniła to powiedzą, że sobie sam wymieniłeś płyte i
w związku z tym gwarancja nieważna a w ogóle najlepiej jakbys kupił (u nich
oczywiście) nowego kompa i niezawaracał d..... jakimiś bzdetami. Wszystko O.K. Tylko
niech zmienią nazwę firmy na MENEL spółka z nieograniczona bezczelnością i wszystko
będzie jasne.
Pozdrawiam (i współczuje) MACIEK