Re: MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: erbi (erbi_at_interia.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 09:50:09 MET DST

Też uważam, że Monell jest do dupy.
Założyłem ostatnio firme sprzedającą, składającą itd.. komputery.
Zciągałem sobie od nich cennik hurtowy i jak przyszedłem z zamówieniem
okazało się, że ani jedna cena z cennika nie zgadza się z tym co miałem
zapłacić.
Mogę zrozumieć jeden dwa podzespoły mogły podrożeć :-( czy potanieć :-),
ale wszystkie z dnia na dzień podrożały. Pytam się więc dlaczego ceny nie
zgadzają się z cennikiem wysyłanym do klientów co kilka dni, a oni
powiedzieli, że to komputer wysyła i oblicza jakieś ceny średnie czy coś
takiego.
Ale co mnie to obchodzi.
Tak więc poszedłem do konkurencji.
Są nie daleko i są tansi.