Re: MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: Dawid 'GL' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 14:32:13 MET DST


On Tue, 15 May 2001 09:50:09 +0200, "erbi" <erbi_at_interia.pl> wrote:

>Też uważam, że Monell jest do dupy.
Nadrabiają miną i reklamami w InfoGiełdzie, ale stabilność oferty oraz
honorowanie gwarancji (także gwarancji producenta podzespołów) jest
podstawowym kryterium doboru firmy.

Ludziom z okolic Zabrza polecam raczej sklep Lis-studio (ul. Wolności
336) nie ma problemów z reklamowaniem dysku twardego np. po 2 latach
od dnia zakupu (pod warunkiem posiadania rachunku i gwarancji), spore
upusty przy zakupie większej ilośći podzespołów itd.

>Pytam się więc dlaczego ceny nie
>zgadzają się z cennikiem wysyłanym do klientów co kilka dni, a oni
>powiedzieli, że to komputer wysyła i oblicza jakieś ceny średnie czy coś
>takiego.

bełkot - zwykli lamerzy - naciągają ludzi na niskie ceny we cennikach.
U Krzyśka Lisa, ceny o ile się zmieniają to raczej spadają...

Grendel



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:03:33 MET DST