Re: HP 930C - Jak rozwiazac problemy ?

Autor: mac_at_tygodnik.pl
Data: Tue 15 May 2001 - 10:05:36 MET DST

> Zmiana kabla na USB pomogla rozwiazac ten problem. Moze jak wszystko inne
> zawiedzie powinienes rozwazyc taka mozliwosc ?

A ja mam od poczatku ta drukarke podlaczona przez USB i mam problem ze
zwisem podczas wchodzenia do wlasciwosci wydruku, ale spod drukowania z
programu Adobe Photoshop 5 PL. Z panelu sterowania mozna zmieniac bez
problemu wlasciwosci wydruku.

W innych programach nie zauwazylem problemow... jeszcze ;-)))

pozdrawiam
mac