Re: Problemy z hibernacją i 'standby'...

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 23:06:10 MET DST

Hej !

Użytkownik "Chooch" <lawniczak_at_idea.net.pl> napisał

> Chyba nie za bardzo. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze nieodpowiednie
> sterowniki do jednego z komponentow systemu praktycznie _uniemozliwiaja_
> prawidlowe funkcjonowanie hiberncji (przynajmniej tak jest w Winach ME).
> Niewykluczone, ze w W2k jest podobnie. Widze 3 rozwiazania:
>
> 1. poszukac innych (nowszych ?) driverow;
coś może wymyślę ;-)

> 2. poczekac na Winy XP ;)
nio, to już niedługo ;-)

> 3. zrezygnowac z hibernacji (wiem, ze jest fajna i W2k "pala" sie 4 razy
> szybciej niz normalnie :)
a szczególnie fajnie system wstaje z mojego supercichego IBM'ka DTL 30GB ;-)

dzięki, za odpowiedź... ale jednak dręczy mnie to...
Bo jakiś miesiąc temu jeszcze mi wszystko działało dobrze, a komponentów nie
wymieniałem od pół roku...

A Win2K... to wspaniały system - głupio byłoby go przeinstalowywać dla
hibernacji ;-)
Widocznie coś się pokopało - jakiś program może coś zmienił...ale teraz nie
wiem co...
No nic, będę szukał...

--
---