Re: Monitor mono

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 14 May 2001 - 22:36:20 MET DST

"Misiek 69" <adasu_at_box43.gnet.pl> wrote in message news:9dpf4s$327$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Mam nastepujacy problem.
> Mialem wlamanie do firmy i ktos ukradl mi kompy (stare zechy ;)) ale strata
> jest bo nie potrzebne byly mi nowe. Zostaly dwa monitory mono firmy MITSU z
> odcietymi kablami podlaczeniowymi do kart grafiki.
> Czy ktos wie moze jak polaczyc te odciete kable, moze jest gdzies jakis
> schemat. Szukalem ale nie moge znalezc. Moze mozna dostac taki kabelek
> orginalny (sam w to watpie). Jestem sklonny dokupic wtyczki i jakos to
> podlaczyc potrzebny mi tylko schemat lub jakis opis.

Nie bardzo rozumiem - chcesz te stare monitory połączyć do nowych pecetów?
No to musisz uważać... czy to są monitory mono VGA czy mono HERCULES?
Jeśli VGA, to tu masz opis http://www.epanorama.net/documents/pc/vga_bd15.html
Jeśli Hercules to nie wiem czy warto się w ogóle bawić... bo żaden nowy
pecet dziś nie będzie miał takiej karty
(nie jest w ogóle obsługiwana przez najnowsze wersje systemów operacyjnych).