Monitor mono

Autor: Misiek 69 (adasu_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 22:12:39 MET DST

Witam

Mam nastepujacy problem.
Mialem wlamanie do firmy i ktos ukradl mi kompy (stare zechy ;)) ale strata
jest bo nie potrzebne byly mi nowe. Zostaly dwa monitory mono firmy MITSU z
odcietymi kablami podlaczeniowymi do kart grafiki.
Czy ktos wie moze jak polaczyc te odciete kable, moze jest gdzies jakis
schemat. Szukalem ale nie moge znalezc. Moze mozna dostac taki kabelek
orginalny (sam w to watpie). Jestem sklonny dokupic wtyczki i jakos to
podlaczyc potrzebny mi tylko schemat lub jakis opis.

Prosze o pomoc lub link.

Misiek 69