Re: Krecenie Durona i wielki zawod :-((((

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 15:38:01 MET DST

hey

Artur Gawryszczak wrote:

> znaczy się max to -30C do 0C ;-)
>
> MSPANC
>
> Hint: jak w jednym miejscu jest temperatura 0 stopni Celsjusza, to jak
> w innym miejscu jest 2 razy większa, to ile tam jest?

> Tu akurat bywa odwrotnie, zależnie od temperatury, a pojęcie oporności
> niekoniecznie jest _dobrze_ zdefiniowane dla elementów
> półprzewodnikowych, m.in. dlatego nie ma komputrów z samych cewek
> kondensatorów i oporników.

rany ludzie, czy chodzi tylko o to, zeby w czyims mailu znalezc cos
co da sie tak zinterpretowac by temu komus dokopac?!!!
chcesz komus dokopac? to idz na stadion, na zylete i tam przekrecaj
slowa piosenek.

temperatura procesora jest zakodowana w oznaczeniach na nim,
trzeba to sobie odczytac i jesli ci wychodzi 90st.C, to 2/3
daja 60st.C, a 3/4 daja 67.5 st.C i lepiej tego nie przekraczac
na dluzsza mete, jednak zbyt duza temperatura procesorowi szkodzi.

uklad scalony to nie tylko elementy aktywne, a polprzewodniki
w ogolnosci tez zwiekszaja swoja opornosc wraz ze wzrostem temp.
a ewentualne wyjatki w rozpatrywanym przypadku i ogolnie w temacie
overclockingu nie maja znaczenia.
chyba, ze pokazesz mi przyklad dostepnego na rynku procesora, ktory
po podkreceniu sie grzeje, a jesli nie mozesz to wroc do tematu
albo zmien watek.

Adam Czajka