Re: Krecenie Durona i wielki zawod :-((((

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 15:08:20 MET DST

Adam Czajka wrote:
> temperatura dopuszczalna zalezy od serii z jakiej pochodzi
> twoj procesor, ale nie powinna przekracac 2/3 lub max. 3/4
> nominalnej (z tego co mi sie do tej pory udalo zorientowac).

znaczy się max to -30C do 0C ;-)

MSPANC

Hint: jak w jednym miejscu jest temperatura 0 stopni Celsjusza, to jak
w innym miejscu jest 2 razy większa, to ile tam jest?

> wraz ze wzrostem czestotliwosci, [...]
> zwiekszenie temperatury ukladu i jego opornosci.

Tu akurat bywa odwrotnie, zależnie od temperatury, a pojęcie oporności
niekoniecznie jest _dobrze_ zdefiniowane dla elementów
półprzewodnikowych, m.in. dlatego nie ma komputrów z samych cewek
kondensatorów i oporników.

--
        Artur Gawryszczak