Zwisy notebooka przy wyjsciu z windy ...

Autor: Fredek Kruger (caveman_at_ahoj.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 03:27:20 MET DST

Mam powazny problem ze zwisami na moim notebooku.
Za kazdym razem na chama musze wylaczac go przez
przelacznik zasilania a system po starcie odpala mi scandiska.

Mam system win98 i Toshibe Satellite Pro ... Nie wiem jak
ten problem ugryzc ... restart systemu jest ok a tylko polecenie
wylaczenia windowsow powoduje zwieszenie w trybie
tekstowym (za ostatnim pozegnalnym screenem) ...

Czy jest jakis patch do win98 robiacy cos z tym problemem ?
co jest najczestsza przyczyna ? jak to zwalczyc ?
zapuscilem optymalizacje twardego i swapu, oczyscilem rejestr
i nadal sie wiesza ... jedyna rzecz jaka instalowalem to troche
drajwerow i protokolow do sieci i raczej nic poza tym ...

czy ktos z Was mial cos takiego w Win98 i jak z tym zwyciezyc ..
Albo chociaz jak wylaczyc start scandiska przy kazdym odpaleniu
wylaczonego na twardo systemu ...

dzieki za jakis ratunek bo ten bug dezorganizuje mi normalna prace.
-thanx.