Re: Zwisy notebooka przy wyjsciu z windy ...

Autor: D.Z. (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 13 May 2001 - 06:01:11 MET DST

Fredek Kruger wrote:

> Mam powazny problem ze zwisami na moim notebooku.
> Za kazdym razem na chama musze wylaczac go przez
> przelacznik zasilania a system po starcie odpala mi scandiska.
>
> Mam system win98 i Toshibe Satellite Pro ... Nie wiem jak
> ten problem ugryzc ... restart systemu jest ok a tylko polecenie
> wylaczenia windowsow powoduje zwieszenie w trybie
> tekstowym (za ostatnim pozegnalnym screenem) ...
>
> Czy jest jakis patch do win98 robiacy cos z tym problemem ?
> co jest najczestsza przyczyna ? jak to zwalczyc ?
> zapuscilem optymalizacje twardego i swapu, oczyscilem rejestr
> [...]

win98 byl zainstalowany orginalnie przez toshibe?
czy tez sam robiles upgrade?
prawdopodobnie problemem jest jakis driver (mialem
podobny problem ze sterownikiem do joysticka!!!- po
przejsciu z 95 na 98 pc sie nie wylaczal z tego powodu)
zajrzyj na toshiba.com po nowe stery to lappa,
prawdopodobnie maja tez nowy bios itp
PS
czytaj dobrze instrukcje przed instalacja nowych driverow!
np toshiba utilities dla 98 - przed instalacja musisz
odinstalowac toshiba utilities dla 95 bo inaczej zaczna sie schody