Re: Adresy IP

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 00:43:10 MET DST

Wojt wrote:

> hmmm cos mi sie zdaje ze to nie zadziala.... :)
> dns dziala tylko w sieciowce..... na modemie raczej nie pojdzie....
> ale moze sie myle....

To ja mam jakiegoś dziwnego windowsa (Win95osr2), bo nie mam nic wpisane w
DNS, a DHCP dobrze przydziela ~;-)
Zresztą właśnie z ciekawości włączyłem usługę DialUp serwer w WinNT4wk
 - od razu zapytał, czy włączyć dla zdalnego kompa DHCP (przydzielanie IP
oraz czy przesyłać DNS)

No to przepraszam: co w/g was nie działa:
a) TPSA nie wysyła DNSa w pakiecie DHCP? (bzura!)
b) nie da się posyłać DNSa przez modem (pisałem przecież, że swykły NTek,
bez żadnych dodatków to potrafi ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|