Re: Dobry CD-ROM do 200 zl to ... ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 11 May 2001 - 22:32:24 MET DST

Niejaki(a) zyx1_at_poczta.onet.pl <zyx1_at_poczta.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:
> Czy moglbys wyjasnic co rozumiesz przez dbanie o ASUS'a.

po pierwsze - plytki czysciutkie - zero kurzu. po drugie - nigdy nie
wkladaj palca do srodka i przed wlozeniem srodek mozna przetrzec jakas
sucha szmatka. by nei bylo kurzu to najlepiej uzyc czystego palca i
przejechac nim po plytce. ale palec powinien byc czysty, i nie
tlusty/mokry. suchy i czysty. przejezdzasz nim po plycie nie zostaje nic
kurzu.

najgorszy jest nawyk wkladania do srodka palca. otoz wtedy sie ziera
tluszczyk. przez to napedowi dluzj zabiera rozkrecenie plyty. a srodku
jest od tego bezpiecznik. jak za dlugo sie rozkreca (slizga sie) to ten
bezpiecznik moze sie zjarac. a bezpiecznik to firmowe btc (khem, khem...
nie pasuje do optyki soniaka w srodku ;) ), wiec nowe dostaniesz albo od
asus'a, albo od btc. tylko na tajwan trza pojechac ;)

> Potwierdzam, ze ASUS
> jest super dopoki dziala, ale mnie i 2 znakjomym padl dokladnie w miesiac po
> tym jak skonczyla sie gwarancja.

tough luck... moj chodzi juz prawie 2 lata od kupna - 1,75? (kupilem w
pazdzierniku 1999). Chodzi jako cdrom z ktorego ogladam filmy, odtwarzam
mp3, zrzucam filmy na dysk celem nagrania. I nie narzekam, gdyz nie
widac, by wariowal :)

> Zastanawiam sie, jak moglem o niego zadbac,
> aby tego uniknac.

Higiena osobista :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|