Re: proszę o ocenę

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 11 May 2001 - 23:03:31 MET DST

Niejaki(a) Shot <shot_at_hot.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i
napisal:
> AMD Duron 650 MHz

ok.

> MSI KT7 Turbo // nigdzie nie mogę dostać Epoksa 8KT3 :?(

no coz... nieiwelka strata, bo MSI jest naprawde zarabista :)

> Sound Blaster 128 // może SB Live?

jak masz kase, to of kors :)

> 128 MB RAM

dalbym 256 jako minimum. kosztuje to max ze 400zet i masz 2x wiecej
ramu. skoror www, to i grafe na to, wiec...

> obudowa (cicha, ale chłodzaca...) i wiatraczkiem na procesor
> (cichym, ale chłodzacym).

hmmm... to najlepiej w sklepei wytestowac ;) osobiscie to kup duzy
wentyal na proc a potem jakis potencjometr i wyreguluj tak, bys go nie
slyszal, i by proc sie nei grzal przy zorbeniu 12godzinnego testu
cpustabtest ;)

a obudowe to moze jakiegos enlighta? one maja termoregulator wmontowany
do zasialka i przez to daje czadu tylko, jak naprawde tego potrzeba...

> Dodatkowo nie wiem, jakie dwie sieciówki sobie kupić - mój Compex
> działa ok, ale podobno jak włożę dwie takie same sieciówki do
> jednego kompa to ich w ustawieniach sieci nie odróżnię...

no coz... na co Ci dwie sieciowki? ;) glupie pytanie, ale... ;)

pozatym ja bym bral sieciowke to jakas ciutke lepsza - intel, 3com...

> Monitor - albo NEC FE750, albo Philips 107 (i tu problem - czym się
> różnia wersje B, S, T i P? która najlepsza?).

jesli ten nec jest na diamondtronie to nec. jak to nie jest diamondtron,
to olej go i wez phil'a ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|