Re: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie coś trafi.

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 20:32:38 MET DST

Hello!

[ Once upon a time, "Tomek T. Neas" <neas!post,p1> wrote: ]

> Szczególnie że i tak muszę udostępnić internet na innych kompach a takie
> rozwiązanie nie będzie mi obciążało komputera. ;-)

Tak na marginesie, to jak jest z obciazeniem kompa przez ICS w win2k?

> U mnie dodatkową niestabilność wprowadzało w*Y*łączenie 'flow control' z
> 'hardware' na 'none' (może to się nieco inaczej nazywa, piszę z pamięci).

Tak, to tez winda 2k ma inaczej niz seria 9x. 9x ma defaultowo na Xon/Xoff.
Poki co, zmienilem ustawienia portu na takie, jakie sa pod windowsami 9x i
komputer chodzi stabilnie.

> Po
> zmianie ustawień tak jak napisałem udało mi się wreszcie ściągnąć bez zwisu
> SP2 i na ponad 100 MB miałem tylko 3 errory... Zobaczymy jak będzie dalej,
> może zresztą SP2 tez coś pomoże. ;>

Ale ten SP2 to na razie w wersji angielskiej, nie?

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]