Re: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie coś trafi.

Autor: Tomek T. Neas (neas!post)
Data: Sat 12 May 2001 - 19:26:23 MET DST

"Tomasz Bryja" <tommyREMOVEIT_at_post.pl> pisze:

> To nie jest zle wyjscie.

Szczególnie że i tak muszę udostępnić internet na innych kompach a takie
rozwiązanie nie będzie mi obciążało komputera. ;-)

> A zdecydowanie lepsze, niz przesiadka na na w9x.

Tego to wogóle nie brałem pod uwagę.

> Sprawdz, jaki efekt bedzie u
> ciebie.

U mnie dodatkową niestabilność wprowadzało w*Y*łączenie 'flow control' z
'hardware' na 'none' (może to się nieco inaczej nazywa, piszę z pamięci). Po
zmianie ustawień tak jak napisałem udało mi się wreszcie ściągnąć bez zwisu
SP2 i na ponad 100 MB miałem tylko 3 errory... Zobaczymy jak będzie dalej,
może zresztą SP2 tez coś pomoże. ;>

--
 P o zdrawiam
  <\ _