Re: jaka nagrywajke

Autor: Rafal (loan_at_ds7.agh.edu.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 18:55:57 MET DST

> Jak miałbym męczyć się z przegrywaniem płyt zabezpieczonych SafeDisk'iem
> wolałbym pójść i kupić od ruskich. Człowieku ile tu będziesz tych gier tak
> zabezpieczonych przegrywał... nie lepiej kupić sobie tłocznię płyt CD.
> Nagrywary LG są spoko, mam 8120B i jestem bardzo zadowolony.

Moj dziadek tez jest zadowolony ze swojego malucha, bo Mercedesa na oczy nie
widzial

>Przegrywa bardzo dobrze muzę, jak komuś nie zależy zbytnio, czy płytę
przegra w 6
> minut tylko np. w 7:50 to nagrywarki te są idealne do tych celów.

12x nagrywa pelna 700 w 7 min.
8x nagrywa pelna 700 w 10 min.
to dla jasnosci bo nie wiem skad Ci sie wziely liczby 6 i 7:50

>Miałem problemy z opróżnianiem buffora, ale zwolniłem obroty z 12x na 8x i
jest
> spoko, nagrywa wolniej o jakąś minutę. Czy dla minuty opłaca się płacić 2
> razy tyle za inną nagrywarkę ????

Miales, masz i miec bedziesz bo to najgorsza 12x jaka widzialem na rynku.
12x bez BurnProofa jest nic nie warta, chyba ze zrobia bufor 700 MB. Jesli
zmiana z 12x na 8x dala Ci tylko 1 min opoznienia to kolejny fakt ze jestes
lamerem.
Nie dwa razy tyle tylko 10% wiecej kosztuje TEAC W512EB od jakiejs LG 8120B.
Masz za to rzeczywiscie 12x i nie musisz 'zwalniac obrotow'
UWAGA:
Na LG 50% przypadkow przegrania w locie przy predkosci 12x konczy sie
niepowodzeniem!!!!

>Trzeba być poj.... żeby kupić nagrywarkę za 1000 zł.

Obraziłes w tej chwili mnie!!!

>Lepiej kupić 2 LG, albo TEAC.

To przeczy z tym co napisales na gorze 2xLG = 1000zl

Rafal