Re: jaka nagrywajke

Autor: Straits (serwis_at_futuro.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 18:14:24 MET DST

Jak miałbym męczyć się z przegrywaniem płyt zabezpieczonych SafeDisk'iem to
wolałbym pójść i kupić od ruskich. Człowieku ile tu będziesz tych gier tak
zabezpieczonych przegrywał... nie lepiej kupić sobie tłocznię płyt CD.
Nagrywary LG są spoko, mam 8120B i jestem bardzo zadowolony. Przegrywa
bardzo dobrze muzę, jak komuś nie zależy zbytnio, czy płytę przegra w 6
minut tylko np. w 7:50 to nagrywarki te są idealne do tych celów. Miałem
problemy z opróżnianiem buffora, ale zwolniłem obroty z 12x na 8x i jest
spoko, nagrywa wolniej o jakąś minutę. Czy dla minuty opłaca się płacić 2
razy tyle za inną nagrywarkę ???? Trzeba być poj.... żeby kupić nagrywarkę
za 1000 zł. Lepiej kupić 2 LG, albo TEAC. Zresztą która nagrywarka firmowa,
np. Panasonic, LG, Creative, TEAC są naprawdę produkowane przez tych
producentów. Wejdź na www.cdrinfo.pl i poczytaj co naprawdę siedzi w takich
nagrywarkach....