Re: ide kable

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 18:03:40 MET DST

Na grupę _pl.comp.pecet_ *Radoslaw Sokol* wysłał wiadomość o treści:
> Do starego dysku? Można, ale po co :)

Żeby mieć nowoczesny sprzęt? ;)

> Nie. Co najwyżej możesz mieć świadomość, że masz kabel bardziej
> odporny na zakłócenia :))

Mi pewna pani w sklepie komputerowym tłumaczyła, że nie powinno się używać
kabla ATA66 z urządzeniami ATA33, bo to może powodować zakłócenia i w
efekcie popsucie dysku. :DD

Pozdr

--
Czarek Gorzeński          GG:77922          d. Internetowy Śpiewnik Gitarowy
-=-=-=-=-=-=-  mailto:czarek_at_szanty.art.pl  http://spiewnik.gitarowy.prv.pl/