ASUS A7V

Autor: Fishbone (SGluch_at_ego.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 09:54:06 MET DST

Wiecie co? Mam pare pytan.

1. Posiada podwojny kontroler ATA. Rozumiem ze obydwa sa ATA100. Czy sie
myle?

2. Czy jest roznica (np. w wydajnosci) w zaleznosci od tego, czy podepne
naped do VIA czy do Promise?

3. Czy u Was tez nie ma zworki do resetu biosu? U mnie jest miejsce, ale
bolce do zworki sa niewlutowane.

4. Plyta jako napiecie 3.3V daje 3.65V. I Power Monitor pikal, bo mial
ustawiona tolerancje na 10%. Jak podwyzszylem jest ok. Tylko czy to
normalne?

I male porada, malo znaczace. Co mnie zdziwilo bank pamieci nr 1 jest
najdalej od procesora, a nie najblizej jak zwykle.
Jak przy podkrecaniu cos sie rozkrzaczy (tak bylo u mnie, myslalem ze cos
spalilem) kombinujcie ze zworkami. Ustawic recznie wszystko i jak nie
pojdzie przestawic z powrotem na auto.

Fishbone