Re: ASUS A7V

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 10:29:36 MET DST

"Fishbone" <SGluch_at_ego.pl> wrote in message news:9dg5sn$fa8$1_at_news.tpi.pl...
> Wiecie co? Mam pare pytan.
>
> 1. Posiada podwojny kontroler ATA. Rozumiem ze obydwa sa ATA100. Czy sie
> myle?
kontroler VIA jest ATA66, to przeciez 686A

> 2. Czy jest roznica (np. w wydajnosci) w zaleznosci od tego, czy podepne
> naped do VIA czy do Promise?
Dokladnie nie sprawdzalem ale mam wszystko podlaczone do Promise a VIA
wylaczylam
calkiem w BIOSie, dzieki temu zwolnily sie dwa przerwania a Win2000 startuje
duzo szybciej.

> 3. Czy u Was tez nie ma zworki do resetu biosu? U mnie jest miejsce, ale
> bolce do zworki sa niewlutowane.
Nie ma zworki, trzeba po prostu zewrzec te dwa punkty.

> 4. Plyta jako napiecie 3.3V daje 3.65V. I Power Monitor pikal, bo mial
> ustawiona tolerancje na 10%. Jak podwyzszylem jest ok. Tylko czy to
> normalne?
Wedlug manuala fabryczne ustawienie jest 3.56. Nie mam pojecia czemu
ASUS tak ustawia. Sprobuj przestawic zworka na 3.3. Jezeli wszystko bedzie
ok
to tak najlepiej zostawic.

Tomek