Re: proszę o ocenę

Autor: pon_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 11 May 2001 - 09:48:36 MET DST

> Witam.
>
> Potrzebuję komputera głównie do Internetu, projektowania stron WWW,
> odtwarzania DivX, czasem do grania (ale niekoniecznie w gierki 3d).
> Co sądzicie o poniższym zestawie:
>
> AMD Duron 650 MHz
> MSI KT7 Turbo       // nigdzie nie mogę dostać Epoksa 8KT3 :?(
> Sound Blaster 128   // może SB Live?
> 128 MB RAM
>
> Dysk twardy, CD-ROM i sieciówkę mam ze starego kompa.
>
> Problem mam z grafiką (Riva TNT2? GeForce 2 MX? jakiej firmy?), z
> obudową (cichą, ale chłodzącą...) i wiatraczkiem na procesor
> [...]
Sądzę, że luzik taki komp.Nie ma co wydawać na coś lepszego bo tylko stracisz w
pare misięcy kilkaset złotych.Jak kupisz coś w tym stylu co proponujesz to
zapłacisz mniej i jeszcze nie stracisz tak szybko i dużo na
wartości.Proponowałbym jednak procek duron 700(bardzo mała różnica cenowa w
porównaniu do 650Mhz) i płytę PŁYTA ECS K7VZA KT133A ATA100 ATX 362.00 zł Wtedy
za jakiś czas jak komp się zestarzeje możesz sobie podkręcić do jak się
orientuje 933Mhz.Płyta- tania, ale można podkręcić.Jeśli chodzi o grafikę to
GeForce przyda się w wyższych rozdzielczościach.Riva Pro spoko wystarczy w
800x600.Jeśli chodzi o monitor to radzę po prostu w sklepach przyjrzeć się
poszczególnym modelom.Testy testami, ale najlepiej zobaczyć na własne oczy jaka
jest jakość.Ja ostatnio kupiłem sobie monitorek 17" SAMSUNG SyncMaster
755DF.Mój kumpel też taki kupił i jesteśmy mogę powiedzieć nawet bardzo
zadowoleni.Obraz jest w porządku,jaskrawy.Monitor jest półprofesjonalny.Cena
wacha się od 1300-do 1450 w najdroższych sklepach.Monitory Nec słyszałem też są
dobre także wybór należy do Ciebie.
pozdrawiam