Re: celek 700MHz

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 18:34:52 MET DST

> Nie , nie zartuje, tak jak pisalem poczytaj na stronie intela, ja nie
> mowie za ma chodzic na 70, ale tyle jest dopuszczalne,

Nie do końca. Procesor przy 70*C raczej się nie spali (według specyfikacji)
jednak jego żywotność bardzo się skruci.
Tak więc jest to niedopuszczalne :-)

> a wlasciwie teraz
> sprawdzalem dla 700 jest 80 C.

Lepiej sobie sprawdz chłodzenie oraz zasilanie procesora bo przy tych 80*C
to nie daje temu procowi więcej niż pare miesięcy życia.

> Mozliwe, sam w to nie wierzylem, ale sprawdzalem dokladnie, wszyscy
> mowili mi ze to pomiar zly, ale procek sie czasami wieszal, takze na
> bank sie przegrzewal.

Przy 95*C to cud że się nie spalił a jeszcze wiekszy cud, że wieszał się
tylko czasami :-)

> Poza tym ten sam procesor, na tej samej plycie z
> nowym wentylatorem (bo tamten to naprawde byl tragiczny) chodzil na 30
> C, to co nagle sie termometr naprawil :)))

To jaki był ten wcześniejszy wentylator ? Papierowy ? ;-)

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\