Re: celek 700MHz

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 08:04:36 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9deuq3$6an$1_at_news.tpi.pl...

> Lepiej sobie sprawdz chłodzenie oraz zasilanie procesora bo przy tych
80*C
> to nie daje temu procowi więcej niż pare miesięcy życia.

Jak ty czytasz te listy, sprawdzilem na stronie intela, a nie moj.

> To jaki był ten wcześniejszy wentylator ? Papierowy ? ;-)

Czasem jest problem z przylganiem radiatora do rdzeina, ze wzgledu na
jego maly rozmiar, wystarczylo go lekko przesunac i juz bylo lepiej, ale
i tak ten radiator byl fatalny, po prostu zle odbieral cieplo i juz,
jego spod byl jakis taki lekko wypukly :))

--
Pozdrawiam