Re: celek 700MHz

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 07:03:22 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dcluu$1qv$3_at_news.tpi.pl...

> Chyba żartujesz ?
> Nie wiecej niż 45*C jeśli nie podkręcony.
> 50-55*C to już sporo.

Nie , nie zartuje, tak jak pisalem poczytaj na stronie intela, ja nie
mowie za ma chodzic na 70, ale tyle jest dopuszczalne, a wlasciwie teraz
sprawdzalem dla 700 jest 80 C.

> Niemożliwe aby Celek chodził przy 95*C.
> Pewnie błąd pomiaru.

Mozliwe, sam w to nie wierzylem, ale sprawdzalem dokladnie, wszyscy
mowili mi ze to pomiar zly, ale procek sie czasami wieszal, takze na
bank sie przegrzewal. Poza tym ten sam procesor, na tej samej plycie z
nowym wentylatorem (bo tamten to naprawde byl tragiczny) chodzil na 30
C, to co nagle sie termometr naprawil :)))

--
Pozdrawiam