Ati TV kto ma?

Autor: Mark Lisun (mark_at_rs.math.uni.lodz.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 10:09:39 MET DST

        Przepraszam, ze sie powtarzam, zauwazylem jeden list w podobnym
temacie, ale watku w archiwum nie znalazlem.

        Mam Ati Radeon All-In-Wonder i niestety oprocz 3d reszta mi nie
dziala. W szczegolnosci zalezy mi na tunerze, z ktorym jednak jest cos nie
tak. Po zainstalowaniu wszystkiego i odpaleniu TV zglasza sie setup
tunera, ktory automatycznie wyszukuje kanaly. Mam w domciu kablowke i
chyba ze 40 kanalow (ktore na telewizorze chadza bez problemow). Program
co prawda zglasz, ze znalazl ze 20 kanalow niestety nic na nich nie ma.
Wlasciwie to cos widac, ale wyglada to jakby bylo tragicznie nie
dostrojone, na jakiejs innej czestotliwosci, gdzies z boku... Sporadycznie
widac jakis obraz ale jest strasznie wygiety i znieksztalcony, a dzwieku w
ogole nie ma...

        Kontaktowalem sie w tej sprawie z firma ABC data skad ponoc
pochodzi moja karta. Tamci obiecali, ze przysla mi nowe sterowniki. Jednak
zanim mi je przysla postanowilem sam sie tym zajac. Sciagnalem cos ze
strony ATI (TV v7.1 wczesniej v7.0) jednak to nic nie zmienilo. Oczywiscie
moge to reklamowac (i bede), ale zalezy mi na tej karcie i chcialbym aby
dzialala. Czy moge jescze cos zrobic. Moze sa jakies inne mozliwosci
regulacji i strojenia (jakies pokretla, srobki itp.)? Czy mial ktos
podobne problemy?

Pozdrawiam.

Mark Lisun
Lisun_at_yoyo.pl