Czerwone Maki...

Autor: Adam (alien12_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 10:10:16 MET DST

Witam wszystkich.
Proszę o rady odnośnie Macintosha. Mam do wykonania pewien projekt, ale
klient sobie zażyczył cyt:"wszystkie dane powinny być zapisane dla
Macintosha (Mac Format) z zabezpieczeniem EPS lub TIFF" (...) "programy:
Illustrator, Freehand, Photoshop".
1. Czy to znaczy, że w ogóle od początku trzeba tworzyć w Mac-u ? (to by
było chyba głupie..)
2. Czy grafikę, którą mam np. w Corelu mam tworzyć od poczatku ? (przyp.
j.w.)
3. Jak ostatecznie ma to wyglądać wyjściowo ?
4. W końcu: czy te Maki to takie wredne pudła z innej planety, czy z innej
epoki ? :)) PeCety są gorsze?
Z góry dzięki.