Pomocy !!!! ABIT KT7

Autor: RMar (maroszka_at_wp.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 22:28:51 MET DST

Czesc
Zakupilem sobie Abita KT7 i po kilku godzinach pracy padl, wiec oddalem do
serwisu. Tam gosc powiedzial mi ze Abity KT7 to bardzo awaryjne plyty i cz
esto ma z nimi do czynienia w serwisie. Zamiast niej zaproponowal mi MSI lub
Solteka. Doradzcie mi czy wziasc abita czy ktoras z tamtych (lub moze jakas
inna). Zalezy mi na wydajnosci i oczywiscie na bezawaryjnosci. Co sadzicie
na temat awaryjnosci plyt Abita. Podobno AMD wycofal abita z swoich rekome
ndowanych plyt pod durony - tak mi powiedziano w serwisie. Czy do tego Abita
konieczny jest zasilacz 300W ?

Dzieki za wszystkie opinie?
Moja konfiguracja
ABIT KT7