Re: darmowe oprogramowanie (OT, NTG)

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 21:35:59 MET DST

Doniesiono mi, że dnia _Mon, 07 May 2001 o 16:56 GMT_ ukazała się wiadomość
<3AF6B7B7.F78EC465_at_iname.com> autorstwa *Radoslaw Sokol*.
> Uczyć się od nowa? A Worda to pewnie z mlekiem matki wyssałeś? :)))
> Każdego programu trzeba się uczyć. Word nie jest jakimś standardem,
> aby wszystkie inne go naśladowały.

Worda _już_ umiem. :P

> Powiem tyle: lepiej tego nie robić,

To mamy kolejny poważny argument przeciw. Jak dla mnie dyskwalifikujący. Nie
zaprzeczysz że formaty używane przez Worda są - słusznie czy nie - realnym
standardem? BTW, a jak radzi sobie Word z odczytywaniem dokumentów
zapisanych przez SO w jego formacie?

> ale wiele razy już udawało mi się
> otwierać StarOfficem DOCe, które Word uznawał za uszkodzone lub wieszał
> się w trakcie ich otwierania.

Cenna informacja. Tylko trochę duża ta "naprawiarka" dokumentów. ;-)

Pozdr

--
Czarek Gorzeński             mailto:czarek_at_szanty.art.pl            GG:77922
-=-=-=-=-=-=-  Serwis miłośników piosenki żeglarskiej  http://szanty.art.pl/