Re: Uszkodzone PS/2

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 21:40:52 MET DST

On Tue, 8 May 2001 21:42:34 +0200, "emsio" <domcio2_at_wp.pl> wrote:

> działać. A tak w ogóle to mam problemy z płytą. Wiesza mi się przy ładowaniu
> windy, albo przy testach biosu.

Właściwie nie powinno być żadnych głębiej idących konsekwencji za
wyjątkiem powiększnia się usterki z biegiem czasu. Choć generalnie
układy elektroniczne nie lubią niekontaktów.
Jeśli jesteś pewien, że to gniazdo nie kontaktuje, a nie np. sam kabel
od klawiatury bądź jej wtyczka, to trzeba by przyjrzeć się temu
gniazdu bliżej (może jakieś mikropęknięcia na lutach?).
Co do samej płyty, to ciężko jest cośkolwiek powiedzieć. Winna może
być zarówno sama płyta, jak i podzespoły do niej wetknięte. Bez kilku
podmianek nie da się na 100% nic stwierdzić.

--
Pozdrawiam
  Bartek