Re: zmiana 200MMX na 266 3DNow

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 09 May 2001 - 13:34:28 MET DST

Hej !

Użytkownik "BaSioR" <basior_at_go2.pl> napisał
SSE,

> tylko jest wlasnie taka kwestia jezeli wybiore AMD 266 to bedzie ostatnia
> decyzja a jezeli P-MMX 200 to bede mial to ;->
> nie mam jak przetestowac bo gosc nie chce mi pozyczyc ;-(

to ja bym się nie decydował.
Możliwość stestowania to podstawa...

> ale czy moge podlaczyc AMD 300 /
> albo go przestawic na 266 za pomoca plyty ?
> plyta Shuttle HOT-555A ver 3.2

hmm... płyta nie najnowsza - bodajże na chipsecie iVX...
Poza tym o ile dobrze pamiętam, stabilizatory napięcia na tej płycie grzały
się okrutnie...
Nie pamiętam też czy bios tej płyty obsługuje K6-2...

> P.S.Sadzac po odpowiedziach na maile to sa mieszane uczucia
> wiec nie wiem

Bez testu nie warto ryzykować...

--
---