Re: zmiana 200MMX na 266 3DNow

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 13:39:13 MET DST

Użytkownik Vetch <no_at_e.mail.available> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dba2a$shn$1_at_news.tpi.pl...
> Hej !
>
> Użytkownik "BaSioR" <basior_at_go2.pl> napisał
> SSE,

> to ja bym się nie decydował.
> Możliwość stestowania to podstawa...

> hmm... płyta nie najnowsza - bodajże na chipsecie iVX...
> Poza tym o ile dobrze pamiętam, stabilizatory napięcia na tej płycie
grzały
> się okrutnie...
> Nie pamiętam też czy bios tej płyty obsługuje K6-2...

bios mam najnowszy z 1997 LOL;-)

> Bez testu nie warto ryzykować...

tzn tak gosiu mieszka na drugim koncu Polski ;-)
kupuje by Allegro.pl

plyta obsluguje AMD K6 ale musze zmieniac napiecia inne bzdety na plycie
ile moze kosztowac taki AMD K6 -266 ??
a moze poczekac az stanieje - wkoncu nie jest mi narazie tak potrzebny bo go
malo uzywam
mam swojego Athlona 1ghz