Re: zmiana 200MMX na 266 3DNow

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 12:42:24 MET DST

Użytkownik Vetch <no_at_e.mail.available> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9db6fa$c46$1_at_news.tpi.pl...
> Hej !
>
> Użytkownik "Krzywarp" <krzywarp_at_yoyo.pl> napisał
> 233.

> Ja miałem oba te procesory... i uważam że AMD K6 to były wolne proce.
> Teraz oczywiście się wszystko zmieniło, ale kiedyś...
> A 3Dnow wykorzystuje kilka aplikacji na krzyż - co innego MMX, MMX2, SSE,
> etc...
> Najlepiej niech sobie kolega BaSioR po prostu stestuje i wtedy wszystko
> stanie się jasne...

tylko jest wlasnie taka kwestia jezeli wybiore AMD 266 to bedzie ostatnia
decyzja a jezeli P-MMX 200 to bede mial to ;->
nie mam jak przetestowac bo gosc nie chce mi pozyczyc ;-(

ale czy moge podlaczyc AMD 300 ?/
albo go przestawic na 266 za pomoca plyty ?
plyta Shuttle HOT-555A ver 3.2

P.S.Sadzac po odpowiedziach na maile to sa mieszane uczucia
wiec nie wiem