Re: zmiana 200MMX na 266 3DNow

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 09 May 2001 - 12:33:07 MET DST

Hej !

Użytkownik "Krzywarp" <krzywarp_at_yoyo.pl> napisał

> A ja doradzam. P200MMX na pewno nie jest tej samej prędkości, co K6 266 3D
> Now!. W końcu 66 MHz to sporo. Jeżeli może się zamienić, to zdecydowanie
> polecam. Poczuje różnicę, nawet w grach. A jeżeli program wykorzysta
> instrukcje 3D Now!, to dostanie sporego kopa. Poza tym K6 na dwa razy
> większy cache L1, co odczuje wyraźnie w programach biurowych.
> pozdrawiam

Ja miałem oba te procesory... i uważam że AMD K6 to były wolne proce.
Teraz oczywiście się wszystko zmieniło, ale kiedyś...
A 3Dnow wykorzystuje kilka aplikacji na krzyż - co innego MMX, MMX2, SSE,
etc...
Najlepiej niech sobie kolega BaSioR po prostu stestuje i wtedy wszystko
stanie się jasne...

--
---
Pozdrowienia