Re: GeForce2MX Pilnie pomocy!

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 09 May 2001 - 09:23:18 MET DST

Hej !

Użytkownik "_pepis" <pm_at_abc-inte.gliwice.pl> napisał
> Sprzet jest nastepujacy :
> plyta EPOX 8KTA+ KT133
> procesor Duron 700 (nie przetaktowany)
> Dysk IBM 20 GB
> 128 MB RAM 133 Mhz
> GeForce Leadtek 2 MX 32 MB
> Wacom Graphire USB
> Sound Blaster PCI 128
>
> Problemy wystepuja TYLKO w Windows. Podczas
> przemieszczania./powiekszania bitmap np. w Corel Draw,
> lub podczas otwierania wiekszej ilosci okienek, requesterow
> itp. elementow GUI system zawiesza sie. Czasami mozna
> ctr-alt-del wylaczyc tylko jeden program, najczesciej jednak wymagany
> [...]

Zakładam że wszystko w biosie jest ustawione prawidłowo.
Może spróbuj testować na AGPx2 jeśli włączony jest AGPx4...
jeśli chodzi o detonatory, to najbardziej stabilne IMHO są oficjalne 6.31.
Zapomnij o DX7 - DX8 MUSI chodzić na tym sprzęcie bez problemu.
VIA 4in1 - z tym może być problem - spróbuj kilka wersji - niektóre świrują.
Ja bym spróbował jeszcze przetestować sprzęt na całej nowej pamięci RAM.

BTW: ciekaw jestem jak się sprawuje ten tablet Wacom'a ?

--
---
Pozdrowienia